Förbannade...

fettot som gubben har till chef :-( .Åter igen har han satt honom på jobb i helgen och naturligtvist så blir jag förbannad även på gubben.När gubben ringde i morse så sa han att han skulle få semester torsdag o fredag nästa vecka,jaha det va ju bra.MEN i samma veva så kläcker han ur sig att han MÅSTE åka och jobba till Finland i helgen :-( !Fy satan va förbannad jag vart,jag som är ledig i helgen och trodde att vi äntligen skulle få en HEL helg tillsammans...men icke sa nicke...eller rättare sagt hans feta chef*grrr*!Hur faaan kan man bli att hata någon så mkt som man ALDRIG har träffat och jag vill INTE träffa fettot heller... OCH ABSOLUT INTE NU(mord i tanken)!Ja så den här dagen har gått i djävulens tecken,har haft horn i pannan hela dagen.Hoppas det inte syntes på jobbet :-) !Vilken syn det skulle vara,en kassörska med horn i pannan*fniss*!Nåja,jag har iaf INTE velat pratat med gubben på hela dagen,trots att han ringt och messat...nånstans måste man markera sitt misstycke.Och om det är nu är så att han så gärna vill jobba istället för att komma hit...så kan jag iaf inget göra åt det.Men nu tänker jag inte bry mig mer om det,jag hoppas han förstår vad jag tycker och att han kan lära sig att säga NEJ TACK jag har andra planer i helgen.Fettot får väl för saaatan se till att skaffa arbetskraft som har ALLA körkort som krävs...va ska han göra utan Peter???Undrar om fettot har tänkt på det nån gång,vad gör jag utan Peter...lägger ner verksamheten ELLER???Nä usch nu vill jag inte prata om det här längre,det finns ju roligare saker.Idag har jag för första gången lämnat Tino och Nisseman ensamma tillsammans och det gick jätte bra...allt va som det va när jag gick hemmifrån :-) !Förut har jag stängt in Nisseman i sovrummet.I helgen är jag som sagt ledig och jag får väl hitta på nåt på egen hand nu när gubben är så jävla taskig.Tyckte iaf att det va roligt att läsa syster ysters blogg och om hennes irritation på Loka Janne*fniss*visst är han väl för gullig ;-) !Nu ska jag sätta mig framför tv:en stund...ja vart faan ska jag annars sätta mig...bakom den ;-) !Sov så gott allihop,så hörs vi i möra!KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att du är irriterad,enda sättet att få slut på det är att Peter säger ifrån så länge han inte gör det kommer han att utnyttjas.Varför anställa nån fler med behörighet om det finns nån man kan utnyttja?Kan upplysa dig om att jag har sovit som en klubbad säl inatt iaf =)så det är lugnt, är inte folkilsken längre^^).

2007-09-08 @ 11:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0