Grattis Josse...

nu får du ÄNTLIGEN gå på systemet(efterlängtat).Idag har det varit en hektiskt dag,va ju tvungen att hitta nåt till Josse som sagt.Fich faktiskt ett tips från Jeppe om en matta på Pyssel o Prylar som hon ville ha,så den fick det bli och så en jätte fin skål som matchade i färgen.Tycker inte jag har gjort annat än sprungit på byn och i tvättstugan :-( !Jo jag har ju varit och grattat Josse oxå så klart och fick ÄNTLIGEN äta av den JÄTTE smarriga smörgåstårtan*mums*!Hoppas ni har det trevligt nu ikväll,för det skulle väl bli festa av vad jag fattade ;-D !Nu ska jag iaf gå ut med Tino för kvällen och hämta den sista tvätten i tvättstugan.Kunde bara använda en maskin för nån satans idiot har ju haft sönder den ena tvättmaskinen IGEN*suck*att dom inte kan lära sig hur man använder den.Man ska inte mölja in tvätt så att det är proppfullt,varken för att det är bra för maskinen eller för att tvätten inte blir ren.Men hur ska man kunna förklara det för idioter :-( !Usch nu börjar jag bli hetsig igen*ler*bäst att jag går ut så jag får lite frisk luft och lugnar ner mig :-O !Jag är iaf ledig i morgon med och då SKA gubben komma hit har han lovat och vara här till söndagen.Bäst för honom att han håller det löftet oxå och inte ger efter om fettot skulle komma och säga att han ska jobba!Sov så gott sen allihop,så hörs vi i möra!KRAM!!

Kommentarer
Postat av: maritha

Det kommer du väl ihåg att vi ska sitta på en parkbänk...två senila runda tanter, med hatt o kappa o handväskan i högsta hugg=)det sa vi ju för lääääänge sen=).

2007-09-13 @ 06:25:04
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0