Hade inte...

en aaaning om att jag fått extra knäck som brevbärare.Men tydligen så är det så,för åter igen fick jag post som skulle till syster yster och INTE till mig.Och jag undrar när tusan jag blev att heta ERIK :-) !Dom verkar ha lite svårt på posten att skilja på namn och vad dom ska lägga den i för fack när dom sorterar breven*suck*inte första gången som sagt och syster yster har även fått min post...så hon har oxå tydligen extra knäck där*fniss*!Nu står iaf potatisen och puttrar på spisen,måste ju ha nåt i magen innan jag ska iväg och jobba.Har fortfarande INTE kommit på nåt bra till Josse,tänker så det knakar :-( !Kram så länge...måste steka körven nu :-D...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0