Morrn morrn...

åter måndag morgon*suck*!!Jag har nyss vaknat och sitter nu här med en kopp kaffe och en macka...ja jag vet..man ska inte äta vid datorn...men jag gör det iaf =-D.Skrev inget igår för dat va inte så mkt att skriva om,en helt jävla tråkig söndag...INGET att göra.Idag är det jobbar dax igen,börjar kl.två.Måste hitta på nåt till Josse oxå på hennes 20-årsdag på onsdag.Tänkte att min käre son skulle hjälpa mig med förslag på vad hon vill ha,så himla svårt för mig att veta.Men nu har jag inte tid att sitta här längre,ska slänga mig in i duschen så att jag blir människa igen :-) !Ha en bra dag allihop...vet att det är trööökigt vär...men man får göra det bästa av det ;-D!KRAM på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0