Nu börjar...

jag nästan bli rädd för mig själv :-( !Kom hem från jobbet och skulle gå ut med Tino,tänkte att jag skulle slänga in en paj i micron så att den va klar tills jag kom in igen.Tog ut pajen ur frysen...ställde den på bänken och sen gick jag ut.Men precis när jag låste dörren så kom jag på...fan oxå jag glömde ju sätta in pajen i micron...in igen och på med micron.När jag kom tillbaka in igen skulle jag ta ur pajen ur micron...men...INGEN paj där..den stog fortfarande på bänken :-( .Hade kört micron utan pajen*suck*är jag tankspridd eller??Har iaf ätit den där satans pajen nu och är mätt och belåten :-) !Jag tänker iaf skylla min tankspriddhet på att jag hela tider tänker på vad jag ska ge Josse i present,har fortfarande INTE en aning*hmmm*!Bäst jag går och lägger mig så jag kan komma upp i tid och ut på byn och snoka om jag hittar nåt bra till henne.Så god natt på er!Hoppas jag hittar till sängen så jag inte lägger mig i badkaret ;-) !KRAM!!

Kommentarer
Postat av: maritha

Hörrudu söstra mi börjar allt bli liiiite varning på dig va=). Men var lugn vi är många i släkten som jobbar i vården , så vi ska nog ta hand om dig^^).

2007-09-11 @ 23:13:09
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0