Är huvudet dumt...

får kroppen lida :-) fråga Bubbis.Jag vaknade i natt av ett konstigt ljud och av att Bubbis låg och gnällde,va är det nu då tänkte jag för han brukar inte gnälla på nätterna.Låg och lyssnade ett tag och tänkte att han kanske slutar snart,men han bara fortsatte och sen va det ett konstigt skrapande ljud.Aha,det är förstås Nisseman som är på honom och bråkar igen så jag sa åt Nisseman att sluta bråka,men det konstiga ljudet fortsatte.Är det under sängen det låter,böjer mig ner för att kolla och där under sängen...vem låg där...BUBBIS så klart*suck*och inte kunde han komma ut igen.Jag upp för att lyfta sängen så att han skulle komma ut,men rackarns va tung sängen va.Men herre gud jag bara måste ju ha ut hunn,så jag får ta i av alla krafter och äntligen rubbar jag sängen och en jätte snabb Bubbis kilar ut.Sen efter det va det en jycke som låg väldigt tätt intill mig heeeela natten :-D .Tror nog INTE att han kommer att göra om det och jag kan inte för mitt liv begripa hur han kom dit eller vad han egentligen hade där att göra.Och dom frågorna kommer jag ju aldrig att få svar på :-( .Har iaf jobbat ett extra pass idag efter som A och T skulle ha semester så då fattades det ju lite folk.Sen har jag
faktiskt inte gjort så mkt mer,jo jag tog mig en liten tupplur för jag va så satans trött :-) men nu är jag piggelin igen.Nu ska jag kolla på nya Beck filmeninnan det är dags att knyta sig för natten.

Kommentarer
Postat av: carro

hahaha.. ja säger då de, djur och barn kan hitta på de mest otänkbara busen=)

2008-04-11 @ 09:17:09
URL: http://carolinegredfors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0