Ännu en...

dag har gått i regnets tecken,undrar hur mkt regn det finns egentligen och varför måste ALLT komma när jag har semester*suck*.
Egentligen är det väl inte så konstigt kanske,jag är ju känd för att ha osis så varför skulle jag inte ha det med semestervädret oxå :-(  .

Har prata med Jeppe idag och han och Josse kommer hit och ska sova över på lördag,det ska bli riktigt skoj :-) .
Ja egentligen åker dom hit redan i morgon,men då ska dom till K och D och sova över där.

Va ett tag sen som vi träffades allihop,endera har bara Josse varit hit eller annars så har bara Jeppe varit här och sist när Jeppe va hit och sov över då va ju inte gubben här.

Så jag ser verkligen fram mot att dom kommer  båda två :-D .

Nej om man skulle ta och be sin aftonbön och lägga sig och knoppa,har en hel del att göra imorgon.
Så går det när man skjuter upp allt till morgon dagen,som sen blir till nästa dag o.s.v  !


                                                                                                                                                             SOV SÅ GOTT!!
                                                                                                                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0