Det har väl...

inte varit det bästa tänkbara vädret idag,men man behöver iaf inte ha dåligt samvete för att man är inne :-) .
Har alltså varit hos moder idag och fikat och ätit en jätte smarrig jordgubbsbakelse(lägger sig fint runt midjan)och sen så spelade vi lite kort..jag vann som vanligt.
Har inga speciella planer inför morgondag,men på onsdag ska jag och modern ta en sväng till Linde för att inhandla dopgåva till lill Tovan som ska döpas den 6/9.
Det är mkt som är på gång nu.
Först har vi Lina som har fyllt 16år och som vi väl får gratta när hon kommer hem från Gäddede,sen har vi Tovalis dop den sjätte september,sen fyller Josse 21år den 12:de september och sen fyller Tobbe"gubbe"30 år den 13:de september,så fyller Lisa 18år den 25september.
Ja som sagt det är mkt nu,men roligt :-) .
Sen kommer Köppebergsmarken och sen är det snart  Jul...hahaha!
Skrev ju ett inlägg om det här förut,men av misstag tog jag bort,därför ett nytt nu...så du som hade skrivit en kommentar då...skriv gärna igen för jag hann inte läsa det.


Nu ska jag iaf knyta mig!


Sussa gott!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, nu rullar det på varenda helg fram till marken för oss med... I helgen kommer Inges syster med familj och det är Opera på Skäret, middag på Älgen, fira Tim m.m. Nästa helg är det kräftskiva, helgen efter det är det kräftskiva igen, helgen efter det är det parken, helgen efter det är det dop, helgen efter det fyller Tobbe, helgen efter det ska vi antagligen till Stockholm och firar nog Inges syster som fyller 40 (hon fyller samma dag som Lisa) och sedan fyller ju Lisa under veckan och sedan är det marken!! Å så ska Lina firas någongång därimellan! Tjohoo... Hängde du med! =D Helgen efter marken ska jag ta det jäääävligt lugnt! =)

Ha det så bra!

Kram

2008-08-05 @ 12:52:30
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0