FREDAG...

och jag är ledig :-) eller ledig och ledig...har en massa saker som jag ska göra.

Har hunnit med en del redan,men än är det mkt kvar som typ damma,dammsuga, torka golv och springa upp och ner i tvättstugan*pust*.

Gubben kommer nog inte först vid femtia så jag har iaf gott om tid på mig att bli klar,jahaja tror jag det när jag sitter här  framför datorn  :-) .

I morgon ska jag göra ett extra pass på jobbet,men det är bara mellan kl.10 och 14 så det går fort.
Efter det så ska vi till Lina och fira hennes 16-årsdag som egentligen har varit men då va hon inte hemma.

Kolla in bilden här på Bubbis när han va liten bebis,visst är han väl för söt*love*!!
Men då hade vi ännu inte honom,han va nästan nio månader när vi köpte honom...mkt bra köp :-) .



Nu ska jag försöka få lite fart på dököttet,hörs kanske lite senare!

Ha det bra så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0