Inte blivit...

så mkt skriva av eftersom Jeppe och josse har varit här på besök :-) .
Det har varit jätte roligt och trevligt :-) .

Vi har ätit och druckit gott,varit nere i Rydbergsdal och spelat kubb,Jeppe fixade så att lampan ÄNTLIGEN kom upp,och så va vi ut en sväng på kvällen och grillade korv och kastade pil.

Resten av kvällen tillbringade vi inne i "bibblan" och språkade skit :-) hur mysigt som helst har det varit.

Nu ska jag strax sätta mig och kolla på  VAD BLIR DET FÖR MAT ,jag tycker Per Moberg är urskön och rolig när han lagar mat...en sån kock här i huset skulle jag inte ha nåt emot att ha ;-) .



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, han är bra och så tycker jag att det inte ser lika kladdigt och rörigt ut efter honom heller =)

Som det gör när "du-vet-vilka" har vart i farten =D

Ha det så bra!

Kram

2008-08-17 @ 21:52:20
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Charly

Hm, när du är klar med honom, skicka honom sen till mej :) Min gubbe lagade jättegod tacopaj igår när jag låg nerbäddad o dålig, så nu ligger han på plus igen.... hihi

2008-08-18 @ 08:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0