Måndag morgon...

och jag har semester :-) .Ute är det perfekt väder,ingen sol och inge regn...nu kan man röra sig utan att man nästan kollapsar av värmen :-) .Vet inte riktigt vad jag ska hitta på för nåt idag,jo först och främst ska jag städa upp här efter gubbens framfart....jag förstår inte hur han kan tro att saker och ting flyttar sig tillbaka till sin ordinarie plats UTAN hans hjälp :-) .Jo det är väl mitt eget fel som springer och plockar efter honom hela tiden,men jag orkar bara inte med att se allting ligga där det INTE ska vara.Synd att jag inte har nån kamera längre,för då skulle jag ha dokumenterat ALLT så skulle ni få se hans framfart :-) .Nej nog om det,nu ska jag sätta lite fart så att det blir gjort det som ska göras.Ska nog ta en prom. till modern sen och bjuda henne på en smarrig bakelse och spela lite kort med henne...det blir bra!Ha en bra dag på er!

Kommentarer
Postat av: Charly

Tyvärr är det så att man kan inte lära gamla hundar sitta...... :)

2008-08-05 @ 08:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0