Morrn morrn...

ja faktiskt så är jag redan uppe och studsar.Eller jag gick egentligen upp redan kl.sju,men sen har jag ätit frukost,duschat och laddat en maskin i tvättstugan innan jag hamnade här framför datorn :-) .Konstigt va mkt man kan hinna med om man bara vill,fast det är väl just det...viljan.Ibland känns allting bara så jobbigt att göra och ibland går det lekande lätt.Just idag går det lekande lätt för mig,för jag vet att jag bara har TVÅ dagar kvar till min semester och sen är det ju fredag och gubben kommer :-) .Så himla skönt oxå att det inte är så där jävla varmt ute idag,men inomhus känns det ändå kvavt.Nej nu ska jag sätta ny fart här om jag ska hinna med allt jag ska göra innan det är dags att dra iväg till jobbet.Ha en bra dag,kanske skriver lite ikväll igen...vi får se!Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0