Vad i helvete...

är det för stor maffig kille som sitter i Tv:n och säger att SUSPIRIA är den absolut läskigaste  film han sett??
Och JAG min knäppskalle går på det*suck* SUSPIRIA är helt värdelös..en bland dom sämsta filmer jag sett...behöver jag säga mer.

Jo det måste jag faktiskt...det finns INGET LÄSKIGT alls i den filmen,iaf tycker INTE jag det.

Från början är den skit tråkig och snurrig och sen kommer såna där overkliga scener som jag bara HATAR med blod som ser ut som ketchup*boring*och bara en massa ljud för att dom tror att det förstärker effekterna*irriterande*.

Näääe,gu va besviken ja ä nu :-( .

Nu tänker jag gå ut med Bubbis så att han klarar sig till i bitti...kanske står det nåt läskigt monster och väntar på mig*muuuaaa*!

SUSSA GOTT I NATT!!

PS:Jag är faktiskt mer skraj för fladdermöss än för den där löjliga filmen SUSPIRIA  =) .


                                                                                   

Kommentarer
Postat av: Hanna

Näää, vad trist, du som såg fram emot den så mycket. :-)

2008-08-31 @ 19:26:44
URL: http://argentumstella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0