Gyllne morgon...

gyllne morgon(sjunger falskt)...nåja så j-a gyllne är den väl inte.

Har varit vaken sen kl.kvart i sex i morse då gubben ringde när han va på väg till jobbet.

Då gick jag upp och fixade frukost och sen blev jag sittande här framför datorn :-) men nu ska jag ta och slänga mig in i duschen så att jag piggnar till. Har en hel del jag ska fixa med innan det är dags att dra till jobbet,skönt att jag slutar kl.19 ikväll iaf. Jag hoppas att gubben har hunnit att komma hit tills dess.

Ikväll ska vi ha en myspyskväll tillsammans med lite vin,räkor,kex och lite annat smått och gott,det va ett tag sen nu som vi hade det..han jobbar ju för sjutton nästan jämt.

Nåja,man får ta vara på tillfällena när dom kommer :-) .

Jag hoppas att ni som läser min blogg får en bra dag och en mysig kväll,kanske med någon ni älskar eller med någon annan ni tycker mkt om eller bara för er själva :-) .

Kram på er!! 



                                                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0