Alla Hjärtans Dag...

är det idag,så därför vill jag passa på att ge ALLA jag känner en STOR KRAM :-) !Har även varit till min moder med tulpaner och jeppe och Josse har fått en varsin liten nalle med ett hjärta och så gubben då som har fått ett kort och sen ska han få gelehjärtan när han kommer hit på lördag :-) .Själv har jag fått ett mms från gubben med texten jag älskar dig i ett hjärta*gulligt*och sen fick jag ett annat mms med en kram från någon som jag inte vet vem det va ifrån,för det stod ingen avsändare :-( .Idag har det varit soligt,men satan så kallt det har blåst*brr*och för bara en liten stund sen så snöade det.Kaos i "bibblan" är det oxå,massor av böcker ligger på golvet.Man skulle kunna tro att Nisseman hade åstakommit det,men det är alldeles för högt upp.Nisseman kan ju som bekant INTE hoppa så värst högt :-) så han är utesluten och Bubbis han vägrar att gå in där om inte vi oxå är där så han är det inte heller...undrar hur sjutton det går till och vem som gör det.Nu ska jag koka mig en kopp kaffe och bara ta det lugnt framför tv:n en stund.Är strax klar i tvättstugan oxå :-) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0