Antoni and the Jonsons...

har gubben och jag lyssnat nu på ett antal ggr,vi kan bara inte få nog av dessa underbara män.Vilka röster dom har,helt otroligt :-)och vilken underbar låt(you are my sister).Annars så gick tiden på jobbet ganska så fort idag,det enda kruxet va att den där förbenade M.L va in ett antal ggr och försökte att sno grejer.Men idag va I och jag uppmärksammade och tog honom hela tiden...så han fick ingenting...förutom en tub med mjukost :-) .Bra jobbat av oss :-) !Och ingen bebis har det blivit än heller,men som sagt...två dagar kvar tills utsatt datum(mitt utsatta datum alltså).Gubbaen har nu knoppat in och jag ska göra detsamma.Vi höres i möra.Natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0