Bidde visst...

ingen bebba idag heller*suck*jag som va så säker :-( .Det klart,än så är det ju en och en halv timme kvar...kan bli en akut förlossning hemma.Knappast...det där lilla knyttet tänker nog aldrig komma ut.Det blir säker så att dom får sätta igång henne den 15:de,om han/hon ska komma ut alls :-D .Idag är det ett år sedan jag fick ta bort min älskade hund Billie,det va tufft och jag saknar honom än idag :-( .Nu ska jag iaf sätta mig och kolla på en film som jag hyrt,Vacancy...en thriller så klart :-) .Är ledig i morgon så det gör inget om det blir lite sent.Natti natti på er ni som ska sova...

Kommentarer
Postat av: Anna

Är det redan ett år sedan??! Gud vad tiden går fort. Han vakar nog över er alla i hundhimlen, det är jag säker på...
Kramar

2008-02-05 @ 22:59:04
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0