Blev inge...

skriva av igår,hade helt enkelt ingen lust.Inte för att jag har det nu heller,men nåt ska jag väl kunna pränta ner :-) .Är iaf så glad att operationen har gått bra och att M är okej,en envis och seg liten rackare det är hon och jag är glad att jag har ärvt det efter henne :-) .Hon ringde i morse och allt va bara bra,ja så bra som det nu kan va i det läget.I förrgår...ja det blir ju så eftersom det har gått över till en ny dag nu...så va jag och gav lilla Dundra mat.Jo...va ju tvungen eftersom dom "övergivet" henne(Dundras ord)hon va INTE glad.Jeppe och Josse har ju som sagt varit till Vingåker för att kolla på lägenhet och som det ser ut nu så får dom säkert den...hoppas det iaf :-) .Ingen gubbe här nu heller :-( han måste byta någonting på bilen och det ska hans kompis hjälpa honom med i morgon.Men sen så kommer han hit och då ska jag ha hemmagjorda köttbullar,potatis,sås och grönsaker klart för honom :-) .Nej nu får det va färdig pladdrat,dags att inta sängläge :-) gubben ringer väl tidigt i bitti antar jag.Sussa gott!

Kommentarer
Postat av: carro

lovar att njuta i fulla drag=)

2008-02-23 @ 10:32:40
URL: http://carolinegredfors.blogg.se
Postat av: Tobbe

Vi får väl se om det blir en prins/prinsessa att gosa med nu när dom flyttar till Vingåker! Jossan är ju helfrälst i Wilma, så det kanske börjar suga i barntarmen!!=)

2008-02-23 @ 13:38:56
Postat av: Jeppe å Josse

Apropå anskaffningen av barn så återkommer vi i ärendet ;-)

2008-02-23 @ 13:55:42
Postat av: maritha

Jeppe o Josse om ni sätter fart nu så har ni julklappen klar till söstra mi, så då behöver ni inte tänka på det=). Fiffigt va?

2008-02-23 @ 19:29:33
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0