Ett chokladhjärta...

med texten DU ÄR GULD VÄRD fick jag idag av en kund.Jag fick det för att jag hjälpte henne i måndags med att fylla på hennes refillkort.Så igår hade hon varit in för att ge mig det på Alla Hjärtans dag,men tyvärr så jobbade jag inte då.Så därför fick jag det idag istället :-) det tyckte jag va gulligt gjort.Annars så har väl inget speciellt hänt,har jobbat till sju och sen har jag kollat på let`s dance.Det va Cissi och Richard som åkte ut och jävlar så sur hon såg ut :-) .Har pratat med gubben oxå som ska jobba i morgon,men sen kommer han hit.Då ska vi gå och gratta Jeppe som fyller 26 år,fy sjutton va gammal han börjar bli...är ju snart ifatt mig :-) .Nu ska jag iaf gå och lägga mig,för i morgon börjar jag jobba kl.nio och slutar två.Så natti natti på er alla nattugglor.

Kommentarer
Postat av: Pusssycat doll '

Vad trevligt! :) ,
ha det bra , god natt! ^^

2008-02-15 @ 23:21:17
URL: http://jusstmoi.blogg.se
Postat av: Hanna

Ja, han är ju snart ikapp. Min mamma har minsann sagt till mig att en kvinna aldrig blir äldre än 27. Så det så.. ;-)

2008-02-18 @ 09:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0