Fy sjutton...

va skönt,ÄNTLIGEN är jag färdig med städningen i den gamla lägenheten :-) .Det är INTE bra när man har gott om tid på sig,för då blir det lätt så att man skjuter upp det i sista stund...precis så som jag har gjort :-( .I morgon ska jag lämna nyckeln och sen behöver jag inte tänka på det där mer*pust*vilken lättnad.Har även haft tvättstugan,så nu har jag lagom ont i ryggen :-( .Igår kom M hem och jag va dit med mjölk och sen va jag till apoteket och hämtade ut alvedon mot värken hon har.Köpte även två pelargonier till henne så att hon kunde slänga dom där fula julstjärnorna som hade gjort sitt.I morgon börjar jag jobba kl.två och slutar sju och när jag kommer hem då ska jag bara sätta mig i "bibblan" tillsammans med gubben och bara ha det skönt :-) .Nu ska jag koka mig en kopp kaffe,har inte druckit kaffe sen i morse så det börjar suga lite i kaffetarmen.Vet att jag förmodligen INTE kommer att kunna somna sen,men det skiter jag i rent ut sagt...för kaffe ska jag ha :-) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0