Herre gud...

vilka dåliga bidrag det va på uttagningen till melodifestivalen*suck*det ena värre än det andra.Men filmen Grabben i graven bredvid va bra iaf,jag gillar svenska filmer...kanske beror lite på lathet oxå...slipper ju läsa text :-D .Idag när Bubbis och jag va ute på prom. så kom det en lösspringande hund,en sibirienhusky.Misstänker att det är en viss gubbes jycke som hade smitit och va det den jycken så förstår jag den mkt väl.Gubben som äger den sköter INTE om den som han ska,inga prom. och dåligt med mat får den säkert så mager som den är.Har hört folk berätta att han ALLTID varit elak både mot människor och djur och då har han ändå haft en massa hästar och även fött upp hundar*grrr*va förbannad jag blir på såna människor.Nog om det,hoppas bara att ingen körde på hunden.Pajen som jag gjorde igår blev super god,men nu får jag äta paj i flera dagar så mkt som det blev :-) .Nej så illa ska det väl inte behöva bli,men jag får frysa ner den i portionsbitar...praktiskt att ta fram när man har brådis eller är lat :-) .Och ingen bebis verkar det bli idag heller :-( .Läste förresten i Aftonbladet att gravida blir glömskare när magen växer,det försämrade minnet kan hålla i sig åtminstone i ett år efter förlossningen.Men problemen är förhållandevist små och gäller främst ovanliga eller krävande minnesuppgifter,som att hålla flera nya och skilda typer av information i huvudet.Att minnas välbekanta uppgifter,som bästa vännens telefonnummer va inga problem.Så tänk på det att det är INTE säkert att Anna minns va ni sagt till henne*fniss*.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg den hunden springa runt på Gärdet, han såg inte ut att veta nå vad han skulle ta sig till, sen var det en som försökte få tag på honom men om han lyckades vet jag inte

2008-02-10 @ 23:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0