Klantarsel...

nummer ett...det är jag de :-( .Idag har jag varit till affären ett ex. antal gånger,därför att jag glömmer vad jag egentligen ska ha.Sista gången va klockan ca:kvart i nio,för jag hade tänkt att kolla på en film och blev så sugen på att göra en smarrig macka :-) .Jag kommer hem,fixar mackan och kaffe,sätter mig framför tv:n och avnjuter min macka till filmen.Då helt plötsligt ringer telefonen,vem sjutton ringer vid den här tiden tänkte jag.Hasar mig iväg för att svara och där i andra änden är det B från affären som undrar -Har du nyckeln till affären eller?Just satan,det hade jag precis glömt...det va ju den jag skulle lämna när jag va dit ju*suck*så det va bara att klä på sig och snabbt sticka iväg för att ge dom nyckeln så att dom kunde komma hem :-) .Är nog bäst att nån annan tar nyckeln när vi slutar sent,för jag har INGEN lust att häva mig iväg så där mer :-( .Blev väl lite extra vimsig idag oxå när Anna kom med en så rolig nyhet :-D .Men nu ska jag iaf natta mig,för i morgon är det tvättstugedags igen*pust*.Tänker på Tovali,gud så söt hon va på bilden och så lik Anna :-) .Sussa gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0