Nu väntar...

jag INTE på gubben,nej för han kommer inte den här helgen :-( .Men däremot så sitter jag och väntar på att klockan ska bli åtta så att Let`s dance ska börja :-) .Ska bli roligt att se vem som åker ut ikväll,skulle tro att det blir Mi Ridell...men,men man vet aldrig.Igår så gjorde jag en jätte god grej som M på jobbet tipsade mig om och enkelt är det att göra.Man tar tunnbröd,lägger på keso,lök,rökt skinka och senap.Sen rullar man ihop den och strör lite riven ost på den och sen in i ugnen på ca.200gr. tills osten fått färg.TESTA,jag lovar att det är jätte gott :-D .Vaknade sent idag för jag VILLE verkligen sova ut,så klockan va *hmm*faktiskt kvart i elva när jag vaknade*skäms*.Men skönt va det iaf och utsövd va jag oxå :-) .Sen har Bubbis och jag varit ute på prom. flera gånger idag och jag har även städat och donat här hemma.Så nu kan jag med gott samvete sätta mig ner framför teven och bara ha det mysigt :-D .Jag är ledig både i morgon och på söndag och inga måsten har jag...kan det bli bättre :-) .Jo ett måste har jag visst det,jag har ju lovat Bubbis att han ska få leka med K .För B och jag kom överens igår om att vi skulle träffas i morgon så att dom skulle få leka av sig tillsammans,få se hur det går...dom har aldrig lekt ihop förut :-) men det ska nog funka bra.Och INGEN bebis ville det komma ut idag heller,en riktig liten latmask det är va det är som är där inne :-D .Hoppas iaf att det blir snart,för nu är jag sprickfärdig av nyfikenhet.Ha en trevlig kväll på er allihop som läser det här och sov så gott när det blir dags för det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0