Tidig morgon...

blev det,men efter det att jag varit upp och ätit frukost gick jag och lade mig igen*skönt*.Sen har jag gjort mitt arbetspass som slutade sju idag.Varit ut med Bubbis och donat lite här hemma.Nu sitter jag åter igen och väntar på att gubben ska komma,varenda jävla fredag(leller lördag) blir det sent*suck*.Men nu är han iaf på väg,kommer väl hit vid halv tio,tio tiden skulle jag tro.Hade tänkt att prova på ett recept som jeppe tipsade mig om,få se om det blir nå gott..annars ligger Jeppe risigt till :-) .Träffade på Anna o Inge på affären när dom va och handlade,så än har det inte blivit nåt :-P .Jag får nog rätt ändå(kan jag inbilla mig iaf).Nej nu börjar Lets dance igen,hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, och nog kommer det vara en envis liten Englundare som ligger därinne... men morsans blogg nu ikväll kommer nog få igång den här ungen, för jäklars vad jag skrattade... ha ha ha ha

2008-02-01 @ 23:06:48
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0