Vilket hundliv...

det har varit idag :-) Bubbis har lekt med K och dom har haft det så roligt ihop.Det är helt underbart att se på när dom busar,B och jag har verkligen fått oss många goa skratt åt dom :-D .När vi kom hem fick Bubbis mat och sen va det en som gick och lade sig på sängen och där ligger han nu och sover som en stock...helt utmattad.Nu ska jag slänga mig i duschen och sen ska jag göra en paj till kvällen,det är ju melodifestivalen och sen kommer filmen Grabben i graven bredvid.Jag har tur,för jag har inte sett den filmen förut...hoppas den är bra.Och ingen bebis vill komma ut än heller*suck*men som sagt...den kommer när den kommer :-) .

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grabben är kalasbra.

2008-02-09 @ 21:35:12
Postat av: Anna

Ja, grabben i graven bredvid är kanon! Receptet du skrev i förra inlägget lät smarrigt... ska nog testa det ikväll =)

2008-02-10 @ 12:37:12
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0