Alltid ska...

det jävlas på nåt vis*suck*.Va till den gamla lägenheten för att hämta det sista jag hade i frysen,när jag skulle gå hem igen tog jag hissen ner i källaren för att ta den vägen ut(närmare)ja va faan händer då...jo nyckel jäveln fastnar i hisslåset.Samtidigt hör jag att någon kommer in i porten där uppe och börjar trycka för att få upp hissen.Jag slet och drog men ingenting hände,nyckel fan satt där den satt.Då hör jag hur någon där uppe säger - jag väntar här.Satan nån va på väg ner till källaren via trappen,som tur va så va det bara "kontakten"gubben.Ja va skulle jag säga,nyckel fan sitter fast i hisslåset.Då börjar gubben att bulta och slå på hissdörren,nej nej det går inte att få upp hissen innan nyckeln är borta skriker jag.Inte konstigt att saker och ting går sönder i det huset,tror dom verkligen att dom kan lösa allt med våld??Till slut fattade han iaf att vi va tvugna att få bort nyckeln innan han kunde ta hissen upp och hämta den lata kärringen och byrackan som inte kunde gå en trappa upp :-( .Efter mkt ryck och slit fick han äntligen loss min nyckel och jag kunde komma därifrån*pust*ska aldrig mer använda den hissen...inte NER till källaren iaf :-) .Nu ska jag ta och kolla på den nya filmen från Aftonbladet AMERICAN DREAMZ och sen ska jag ut med Bubbis,hämta sista tvätten och sen blir det natti natti för mig.Så godnatt på er...

Kommentarer
Postat av: maritha

Hahaha så kan det gå när man är lat=)dessutom är inte den vägen närmare, känns bara så för att man går genom huset.

2008-01-18 @ 10:03:52
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Elin

mm den nya lägenheten har helt nya golv, tapeter och köksluckor. sedan mkt bättre planering o större kök. tycker det ser så lite ut med saker men när jag packar kan man ha saker till ett helt slott, hmm. Som farsan nene intepå långa vägar men han har kört hit en del som tur är så finns erikshjälpen bredvid oss nästan =)

2008-01-18 @ 11:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0