En härlig...

prom. ner till Bångbro tog gubben,Bubbis och jag idag.Bubbis fick springa fritt inne på ishockeybanan och jävlar va han sprang :-) .Dom där vinthundarna hade inte haft en chans mot honom...jag lovar :-D .När vi skulle gå hemåt tänkte vi ta en genväg genom skogen,men bara en liten bit in på den skogsstigen fick vi syn på björnskit....jo det va faktiskt björnskit.Jag vet hur det mesta skiten av våra djur i naturen ser ut och det här va defenitivt inget annat än björnskit*rysning*gissa om vi vände.Annars så har vi väl inte gjort så mkt.Jag fixade till lite mat,kassler i ugn,potatis,broccoli och sås...super gott.Och sen så har jag kollat på stjärnorna på slottet,gubben hade slaggat in så jag fick kolla på det ensam :-( .Fast egentligen är det rätt så skönt när han somnar in,för då får jag lite tid för mig själv och det behöver jag :-) .Är ju trots allt en ensamvarg som gillar att ha mina små stunder i lugn och ro :-D .Nu ska jag iaf snart väcka honom,för trots allt så saknar jag honom efter en stund.Ja ni får väl som vanligt ha en fortsatt trevlig kväll,så hörs vi i möra igen :-) .KRAM!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0