Gyllne morgon...

gyllne morgon...nej så gyllne är den väl inte :-) men jag vaknade tidigt iaf eller rättare sagt jag kunde inte somna om efter det att gubben ringde tio över sex.Lika bra va det,för jag har bara drömt otäckt inatt och legat och vänt och vridit på mig :-( .Så jag gick upp istället och fixade frukost och snart ska jag ner i tvättstugan....min älsklingssyssla*knappast*.Jag är ledig nu i två dagar så jag hoppas att jag ska få lite gjort med såna saker som jag har skippat av ren slöhet*hmmm*jo faktiskt :-( fast det är ju inga såna där jätte brådskande saker...men det ska ju ändå göras så småning om.Det är kallare ute idag -7,9grader,det gillar jag :-) är det vinter så ska det fanimej va kallt oxå...gärna över -15 grader och mkt snö :-D .Lätt för mig att säga som slipper skotta snö och som inte har nån bil som ska sopas av och skrapas rutor på och som inte heller har nån lång väg till jobbet,annars skulle det säkert låta annorlunda i skällan :-D .Nähä om man skulle te å sätta igång med att gå ner i tvättstugan å slänga i en maskin så har jag iaf börjat med nåt,sen får vi se vad jag fortsätter med...jo så klart...Bubbis ska ju ut och pissa och skita B-) .Men vi hörs säkert senare.Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0