Hej hopp...

dags att gå opp :-) .Väcktes av gubben tjugo i sju när han va på väg till jobbet och sen kunde jag inte somna om.Antagligen därför att jag visste att tvättstugan väntade på mig :-( .Så det va bara att gå upp och kasta sig i trasorna och ner i tvättstugan.Nu sitter jag alltså här med en kopp kaffe och ett par mackor...som jag skrev förut...man ska INTE äta vid datorn :-D .Men va faaan det är ju så mysigt så här på morgonen,så det skiter jag rent ut sagt i :-) .Idag är jag ledig och har massor som ska göras,tvätta,städa,handla och en massa andra småsaker...alltid finns det nåt.Gubben blir väl sen hit som vanligt,konstigt att dom nästan alltid måste lägga in såna här jobb på fredagar*hmmm*.Igår va han minnsan ledig och i tisdags med,men va har han för glädje av såna dagar...inte mkt.. mer än vila då.Dags att hoppa in i duschen så att man blir människa igen och orkar ta itu med allt.Vi hörs säkert ikväll igen.Ha en underbar dag :-) !Kram....

Kommentarer
Postat av: maritha

trettondagknut....är det nåt nytt påfund? Jag kastar ut granen när det är tjugondag Knut *fnissa*

2008-01-11 @ 17:54:49
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0