Så typiskt...

att jag ska vakna tjugo i sju nu när jag får sova :-( .Jag börjar inte jobba först kl.två idag och sen när jag har gjort det passet...ja då är jag ledig i två dagar :-) .Läste om Annas "dumma" idè om att ta ricinolja,men näääeee ANNA det får du INTE göra...då blir ju hela vadslagningen fel ju :-( .Fast jag är helt säker på att vad du än gör så kommer den där lilla bebisen att klamra sig fast och spjärna emot till den femte...så de så :-D .Har inte hänt så speciellt mkt i helgen.Gubben kom ju ganska så sent och sen så va vi med lite flyttkartonger till jeppe och Josse som tänker överge sina mammor och Kopparberg*snyft*.Åmål nästa för dom!Så hädanefter blir det till att döna ner dit med bussen (alt. bilen)för sina mammor blir dom INTE av med så lätt :-) .Nej det är bra att dom rör på sig och inte låser sig i den här byhålan och skulle det vara så att dom inte skulle trivas...ja då står väl lilla Köppis kvar och väntar på dom :-) .Nu ska jag ta och göra mig redo för en morgon prom. med Bubbis.Vi får väl se om jag örkar skriva nåt när jag kommer hem ikväll.Ha en bra dag!!Ps:Carros frisyr va verkligen jätte fin :-) .

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, nog gör de rätt i att sticka härifrån och testa lite annat... men är Fucking Åmål bättre, ha ha ha... tänker på filmen och tjejens kommentar om att hon kommer att dö i Fucking jävla k*k-Åmål =) Fast jag tycker det är jättefint där =) De kommer säkert att trivas. Och Kopparberg står ju kvar som sagt =)

2008-01-29 @ 10:12:08
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0