Sitter som...

vanligt här och väntar på att gubben ska komma.Han är på väg hem från Gotland,dom hade ett jobb där och naturligtvist så bara måste dom lägga det så att det går in på lördagen.Fy fan va trött jag är på hans jävla jobb,aldrig kan man planera nåt tillsammans...jo men då måste det ske långt innan.Och ibland kan det ju hända att det dyker upp saker oförhappandes som man vill göra,men det kan man glömma.Fick gå upp tidigt i morse oxå,för naturligtvist så hade jag fått med mig tobaksnyckeln hem :-( .Där fick jag för att jag jävlades med J som skulle börja halv nio.Oj va skönt att ligga och sova när du ska hit och hur ska du hinna med allt o.s.v.,men där fick jag.Somliga straffar gud direkt :-( .Nej nu ska jag ta och sätta lite fart här så att jag har städat klart tills gubben kommer.HATAR att städa,men jag måste ju det ändå*suck*.Hoppas Anna och Inge får det kul ikväll...och Anna...jag säger bara som Susanne L...Kniiiip...jaaa de e braaa(åtminstone tills den femte) :-D .Och till alla er andra vill jag oxå önska en riktigt bra dag och kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, ha ha ha... det ska jag göra. Men det blir ingen utgång ikväll, åtminstonde inte för mig. Är så otroligt trött så det blir en film och nattinatta för min del =)Får väl se hur Inge gör. Hälsa Peter så mkt. Kram

2008-01-26 @ 14:50:49
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Anna

Ha ha ha... kollade mitt inlägg här och ser att jag skrev åtminstonDe... ha ha ha.. jag satt nämligen och tänkte på att en del stavar så... *fniss* Så skrev jag själv så, är allt bra snurrig... iaf ett tag till ÅTMINSTONE =) Å nu vill vi ha en uppdatering, tack =)

2008-01-28 @ 16:22:37
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0