Sovit till...

kl.tio idag :-) skönt att få sova ut.Filmen igår va inte så där jätte bra,inte riktigt vad jag ville se :-( .Jag vill ju ha filmer som jag blir lite skrajsen av och det blev
man definitivt INTE av den här.Snurrigt va det oxå innan man kom in i allt och fattade vem som va vem och hur allt hängde ihop.Ingen som har nåt bra tips på en läskig film :-) .Synd för dig Jeppe att Josse är så skrajsen av sig så att ni inte kan kolla på rysare tillsammans :-) du får väl passa på när hon är borta då.Nu ska jag ta min andra semla för i år*mums*köpte två igår och åt den ena då till fikat när jag kom hem.Vet att det är alldeles för tidigt att börja redan nu,men jag kunde bara inte hålla mig...suget blev för stort :-( .Dags att ta på sig för att gå ut och lufta jycken innan han börja gå med benen i kors.Börjar jobba kl.två idag och sen är jag leeeedig i hela tre dagar*tjoho*.Ha en bra dag på er!Kram!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0