Åh va skönt...

med lite åskväder :-) nu har det åskat och regnat två dagar i rad(söndag,måndag).Ja inte hela dagarna förstås,för innan har det varit lika jävla hett som alla andra dagar.Vet att många älskar den här värmen,men för mig och jycken är det en pina*suck*jag klarar inte av den helt enkelt.Jag börjar faktiskt längta till vintern :-) tänk va skönt att slippa svettas så fort man rör sig det lilla minsta.Och på vintern kan man ju klä på sig vartefter det blir kallare,men hur sjutton gör man nu...man kan ju inte gå ut naken :-) och förresten så skulle inte ens det hjälpa.Nåja det är inte fullt så varmt ute ännu idag,men det hinner väl bli det antar jag.För det stod i tidningarna igår att värmen skulle hålla i sig minst åtta dagar framåt*pust*.Idag ska jag göra min sista sena kväll,sen har jag BARA tre dagar kvar innan semestern*tjoho*.Nu ska jag ta en prom. med Bubbis och sen blir det till att laga mat innan det är dags att sticka iväg och göra det hemska passet i värmen...fortfarande ingen fläkt lagad :-( .Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Tobbe

nu ska inte du påkalla vintern!! Det e skönt med lite värme!! Och du vill väl ha det varmt och skönt på din semester!!=)

2008-07-29 @ 21:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0