Åter en...

ny dag och jag har sovit som ett arsel,det är andra natten på rad nu*suck*men jag såg orsaken igår...MÅNJÄVELN!!Det ska inte va nån fullmåne nu,men det kan ni ge er sjutton på att det va ändå...den där almanackan kan man inte lita på.Hur som helst så har jag varit uppe sen halv nio,det gick bara inte att sova...så upp och fixa frukost.Ska jag va ärlig så blev det inte så värst mkt städa av igår eller inget alls*skäms*om jag ska va helt ärlig.Så det är bara för mig att sätta igång med det strax,men först ska jag ut på prom. med Bubbis...kanske piggnar till då :-) .Idag kommer gubben tidigt,så klart när jag jobbar till sju...det är nästan alltid så.Hade jag nu varit ledig,då hade han väl jobbat sent.Nej nu ska jag ta en allergitablett innan det blir allt för jävligt,fick precis en rejäl nysattack :-) .Hoppas ni alla som läser detta får en riktigt bra dag och kväll.Vi hörs...huj!

Kommentarer
Postat av: Erik Englund

Kolla vad jag hittade på internet!=)

http://wwwc.aftonbladet.se/nyheter/0009/14/sjuk.html

2008-07-21 @ 00:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0