En mkt trevlig...

lördag och söndag har det varit.I fredags kväll ringde nämligen Jeppe och sa att han tänkte komma hit på lördagen och sova över.Så på lördagen efter det att jag jobbat klart möttes vi utanför affären och han följde med hem.Vi käkade pommes, grillad kyckling och grillsallad*mumsigt*och hade en hel del att prata om :-) .Senare på kvällen tog vi en tur till Ansans,men det va så lite folk och dessutom så började det att ösregna :-( .Men det va ändå roligt att göra nåt tillsammans med Jeppe,det va länge sen nu.Synd bara att inte Josse kunde hänga med eftersom att hon skulle jobba hela helgen.Idag har vi varit en sväng till mormor(jeppes alltså)och det vart uppskattat av hennne.Sen tog vi en promenad med Bubbis och va även in på affären för att inhandla dricka och dagstidningarna.På vägen hem beställde vi kebabtallrikar som vi tog med hem,orkade inte stå och laga mat.Ja sen så blev kl.så mkt att det va dags för Jeppe att åka hem med tåget som skulle gå kl.fem över tre,men när vi kommer dit så ropar dom i högtalarna att tåget är försenat och inkommer inte först vid halv fyra tiden*suck*.Det är så typiskt att det ska inträffa när jag är med,det blir alltid nåt task då :-( .Så vi tog en promenad till mormor IGEN,för det va så satans kallt ute så det gick bara inte att stå still där och vänta så länge.Till slut kom iaf tåget och Jeppe åkte iväg :-( usch va tomt det va att komma hem igen.Ja sen har jag inte gjort mkt mer än att kollat på tv:n och slumrat lite på soffan :-) .Nu ska jag iaf ta och kolla på en film innan det är dags att ta sista kvällsrundan med Bubbis och sen hoppa i säng.

Kommentarer
Postat av: Sojung

besök gärna min blogg:)

2008-07-06 @ 20:02:22
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Vispen

Det låter som att du har haft en bra helg!

Jag har en frågestund i min blogg så du får jättegärna ställa en fråga.

Ha det bra

2008-07-06 @ 20:05:29
URL: http://vispen91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0