Ett riktigt...

klantarsel det är va jag är :-( .Igår så jobbade jag kvällen och eftersom varken jag eller S skulle jobba idag så tog jag nyckeln(som vi låser affären med)eftersom jag ändå alltid är till affären och handlar varje dag.Ja så när gubben och jag gick till affären så tog jag alltså med mig nyckeln,men jag tyckte att det va nåt konstigt med den,men tänkte inte mer på det utan hängde in den i kassaskåpet där den ska vara.Ja och sen gick vi hem och satt här och läste,pratade och bara hade det mysigt,ingen tanke på nycklarna så klart.Sen gick gubben och lade sig en stund för han va trött och jag satt och löste korsord.Helt plötsligt så får jag en konstig känsla och går till byrån för att kolla nyckeln som låg där i ett likadant skinnfodral som jobbarnyckeln*hmmm*det ÄR jobbar nyckeln som ligger här hemmma.Jag har alltså hängt in gubbens bilnycklar,jobbnycklar och hemnycklar i kassaskåpet på jobbet och kvar låg jobbarnycklarna(vilket det BARA är EN nyckel på):-( .Ja är huvudet dumt får kroppen lida,så sant så sant.Det va bara för mig att knalla iväg till affären för att ställa allt till rätta,tror dom som ska låsa ikväll hade blivit ganska så fundersamma annars att inte nyckeln passade.Till råga på allt så är det M och S som ska stänga och ingen av dom är speciellt vana med det,så jag vet inte ens om dom hade vetat vad dom skulle ha gjort i det läget*fniss*hade varit roligt att kollat in dom då...dom hade nog sett ut som två fågelholkar*hahahaha*.Nej nu ska jag ta och fixa lite mat,är jätte hungrig.Ha en fortsatt trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha... =)

2008-07-12 @ 19:32:57
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: syster yster

Ha ha ha det är väl typiskt dig, klantskalle=)Hoppas ni har det bra och hälsa alla/kramiz

2008-07-12 @ 22:29:33
Postat av: Hanna W

VAr du den personalen som bjöd rånaren på glass???

2008-07-13 @ 16:14:57
Postat av: Lilla B

Tänkte just fråga desamma som Hanna. Tuff personal på det stället !:)

2008-07-13 @ 18:03:00
URL: http://lillab.blogspot.com
Postat av: Hanna W

Det har ju varit en rånare på kopparhallen, som personalen lugnade ner och sedan bjöd på glass.

http://www.na.se/ljusnarsberg/index.asp?intId=1357258

Här kan du läsa..

2008-07-13 @ 20:34:56
URL: http://argentumstella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0