Fy sjutton...

va hett det har varit idag,både ute och på jobbet.Trodde dom hade fixat fläktarna på jobbet,men icke sa nicke.Idag va det "bara" 34gr vid kassorna och där ska man alltså sitta i sju timmar och jobba..."härligt" säger jag bara.Nu är jag iaf ledig i morgon och det ska bli så skönt.Nedräkning till min semester har börjat,bara fem dagar kvar att jobba :-) .Och bara en enda sen kväll kvar,kan knappt fatta det.Nej nu ska jag ta och sätta mig med gubben och kolla på en film som han hyrt,hoppas den är bra :-) .Ha en fortsatt trevlig kväll,nu när det äntligen är skönt ute och man kan röra sig utan att bli svettig.

Kommentarer
Postat av: Anna

Fy sjutton för att sitta i den värmen =( Jag har också badat! Inte illa för en badkruka som mej... =) Ha en fin dag.

Kram

2008-07-28 @ 09:02:47
URL: http://annaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0