Härligt härligt...

ett riktigt åskväder har nyss dragit förbi.Jag satt på balkongen och löste korsord,då fick jag se en så fin regnbåge uppe på himlen.Inte den här regnbågen som är på bilden,den har jag snott :-) .Sen helt plötsligt när jag satt där fick jag se starka blixtar och ett dovt mullrande efter ett tag...men inget regn.Sen kom regnet och jävlar va det regnade och blixtrade.Jag bara ÄLSKAR åskväder,men allra helst ska det va på kvällen när det är mörkt så att jag riktigt kan se blixtrarna.Fast det klart,jag gillar INTE åskan om jag skulle råka va ute...nej då vill jag in direkt :-) .Åskan hörs fortfarande,fast på långt håll nu. Visst är regnbågen vacker!

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Här har det åskat och mullrat, innan det säkerligen drog sig till kopparberg, men regn fick ni, men fan inte vi , bara massa åska och blixtra och skogsbränder =( Nej tack till åskväder!



2008-07-31 @ 23:05:37
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0