Lika varmt...

idag oxå*pust*det är 25,4 gr i skuggan...tur att det blåser lite iaf så att det blir lite svalka.Som jag skrev förut så är alltså gubben på väg tll Madrid,dom anländer idag och då återstår jobb,jobb,jobb och åter jobb för dom...ingen semester tripp direkt :-) .Dom beräknar att dom ska va tillbaka till onsdagen,men man vet aldrig...det kan ju hända vad som helst så att dom blir försenade.Jag ska iaf jobba idag,börjar kl.två och slutar sju.Har bokat mig själv för en mysig film kväll,har en del filmer som jag kan kolla på och sen ska jag smaska på nåt gott...vad har jag inte kommit på än :-) .I morgon börjar jag jobba kl.nio och slutar två,får se vad jag hittar på då.Nej nu ska jag ta och fixa till nått lätt att käka innan det är dags att sticka iväg.Just ja...är det någon av er som har sett en katt halka på en köttbulle???Hahaha...Nisseman gjorde det igår,det va nog bland det roligaste jag har sett och jävla va sur han blev sen.Men det klart det ska väl va en sån dårkatt som Nisseman för att det ska hända :-D .Vi hörs sen...ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0