Varmt som...

i helvetet har det varit idag oxå,ja inte för att jag vet hur varmt det är där...men jag kan tänka mig :-) .Vi har iaf varit till Abbortjärn idag och badat(första doppet)och vaxat bilen...den blev jätte fin.Bubbis va som galen i vattnet,har faktiskt aldrig sett honom så galen i vattnet förut...beror säkert på värmen.Vi träffade Modern,A och T där,men dom åkte upp till vedtorget(ett litet torp strax intill) och fikade och spelade kort.Sen när vi va klara med vårt så åkte vi oxå dit och språka med dom ett tag innan vi åkte hem.Sen har vi alldeles nyss kommit hem efter en match nere i Rydebergsdal,vi har spelat boule...jag vann så klart :-D .Nu är vi båda ny duschade och känner oss så sköna :-) .Ja så nu är det bara slappa som gäller och äta sallad...imorgon är det jobbar dags igen för mig*suck*en extra tur :-( .Tur iaf att dom har lagat fläktarna vid kassorna nu.För igår när jag jobbade så va det typ 30gr. vid kassorna...skönt eller hur?!Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: silje helene

här är det också jättevarmt! :)

2008-07-25 @ 22:01:27
URL: http://siljehelene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0