Äntligen...

har jag gjort mina fyra dagar på jobbet :-) nu är jag ledig i två dagar och sen ska jag jobba fredag kväll och sen ledig i två dagar...lyxigt!Idag fick jag boken Ställbergsjätten + en massa skrifter om lite allt möjligt här i Bergslagen som Anders Bogland själv har skrivit.Ja jag fick faktiskt allt detta av Anders själv,för att han tycker att jag är så snäll mot honom när han är och handlar :-) det värmde mitt hjärta.Jag blev faktiskt jätte glad,för jag bara älskar att läsa om sånt som har hänt häromkring för länge sen.Anders och jag bor ju nästan grannar oxå,så då blir det ju extra roligt att spara sånt här.Nej,nu ska jag fortsätta att kolla på matchen...sverige ledde sist jag kollade*tjoho*hoppas dom vinner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0