Buss och tåg...

ja det har Bubbis och jag åkt idag.Det blev alltså en resa till Linde som jag skrev igår.Det gick hur bra som helst att ha med Bubbis både på bussen och på tåget,inga problem alls...så jäkla duktig är han.Vi tog alltså bussen härifrån,men i Storå så fick jag en s-skalle bredvid mig trots att det fanns en massa lediga platser*suck*jag som trodde att Bubbis skulle avskräcka alla såna...icke.Hur som helst så satt han och talade hela tiden på engelska och jag hörde bara hälften av vad han svamla om...några jävla får va det visst oxå som han surra om.Så det va därför jag valde tåget hem för att slippa mer sällskap av den sorten och då fick jag betydligt bättre ressällskap..Lisa..syster ysters mellan dotter och det va mkt trevligare :-) .Hon jobbar på Frosth`s nu i sommar och va på väg hem efter en jobbar dag.Tänk Bubbis och jag som va dit och fikade,men inte såg vi Lisa...men det klart hon höll väl till inne i bageriet typ.Kan säga att det va betydligt varmare i Linde än här,man kände skillnaden direkt man klev av tåget här i kopparberg...blåste kallt.Nåja,Bubbis och jag har iaf strosat runt där i Linde idag och jag har varit in i olika affärer och handlat lite..bl.a. mascara och parfym för det behövde jag.Ja sen när vi kom hem så har jag städat här hemma och gjort mat och nu är jag så jävla trött*gäsp*somnade halv tre i natt och gick upp kvart i sju i morse...så det är inte så konstigt.Ingen gubbe kommer det idag heller för han skulle göra ett litet extra jobb i morgon*suck*va trött jag är på det nu.Han kommer iaf i morgon efter jobbet och då ska vi ta en grillkväll,första för i år.Nu ska jag ta och kolla runt lite på olika bloggar innan jag somnar...hahaha.Just nej...måste ju hålla mig vaken till elva när gubben skulle ringa.Ha en fortsatt trevlig kväll,vi hörs säkert i morgon igen!

Kommentarer
Postat av: Henrik Lindmark

hoppas du får en bra fredagskväll :)

2008-06-27 @ 20:46:31
URL: http://livetsomhenke.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja här i storstan är det varmt o gött om dagarna=)

2008-06-27 @ 23:20:07
URL: http://elinpersson07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0