En mkt..

trevlig dag har det varit idag trots allt regn.Vaknade vid nio tiden och då gick jag upp och åt frukost.Sen gick gubben och jag till affären och handlade lite,när vi kommer ut står regnet som spön i backen...men som tur va så hade jag ett paraply i mitt skåp på jobbet(alltså affären där vi va på...ICA).När vi kommer hem va det bara att slänga på potatisgrytan,rensa jordgubbar och vispa grädden som vi skulle ha till midsommar lunchen som modern skulle komma och äta tillsammans med oss.Finns det nåt mer sommrigare mat än matjesill,gräddfil med gräslök,färskpotatis och som avslutning jordgubbar med grädde :-D inte mkt i så fall.Sen gick vi till malmtorget för att titta på när dom reste stången,majstången alltså :-) men tyvärr så började det att regna precis då...så jävla typiskt :-( .Så vi va där bara typ i tjugo minuter sen så bestämde vi oss för att gå hem istället och slänga på hurran(kaffepannan för er som inte fattar det).Ja sen så fikade vi och åt jordgubbstårta*mmm*det smakade sååå gott när man va nerkyld av allt regnande(för andra gången).Sen satt modern och jag och pratade om sånt som har hänt för länge sen,typ när jag va liten...det va kul faktiskt.Man kommer ihåg olika saker,det hon har glömt kommer jag ihåg och tvärtom.Ja sen så gick modern hem och vi blev ensamma här :-( .Men nu ska vi snart gå ut och spela lite boule,jag ska klå gubben så att det bara skriker om det...gud va sur han kommer att bli*hihihi*.Nu skiner iaf solen,men om jag sticker ut näsan kommer det säkert att börja regna :-( .Ha en fortsatt trevlig midsommarkväll och natt :-) !Kram på er alla...vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0