Idag har...

jag hunnit med mkt.Jag har städat och skurat toan,tvättat köksfönstren och bytt gardiner,plockat in tvätten där den ska vara och varit till affären flera ggr beroende på att jag hela tiden glömmer något :-( .Sista gången jag va dit skulle jag b.l.a. ha kattsand,jag plocka ihop det jag skulle ha och tog även kattsanden.Då kom jag på att jag skulle ha en flaska med vatten oxå,så jag gick och hämtade den och sen gick jag och ställde mig i den lååånga kön.När jag kommer fram säger M att vi har en present att hämta inne på lagret(midsommarpresent från chefen)så jag ställer ifrån mig varorna inne i förbutiken och går och hämtar presenten.Det är en blomma och ett lottpaket(sånt där med flera lotter i)nu va det bara så att jag tidigare idag hade köpt en sån blomma och precis köpt en kruka med fat till den,så nu va det bara att ställa sig i kön igen för att köpa en kruka till.När jag sen ska hämta mina grejer kommer jag på,vart sjutton är kattsanden*suck*ånej jag hade glömt den någonstans inne i affären.Åter igen går jag in för att leta reda på vart jag hade ställt kattsanden,men ingenstans kunde jag hitta den,så jag tog en ny och talade om för M att om dom hittar en påse med kattsand på nåt konstigt ställe så är det jag som ställt den där så då kan ni bara ställa tillbaka den.Alltså,ibland blir jag riktigt rädd för mig själv...en dag hittar jag väl inte hem igen :-) .Jo och sen så har jag ju förstås träffat gullungen Wilma idag med sin farmor(syster yster alltså)den ungen är bara fööör go :-) .Nej nu ska jag ta och diska upp det lilla jag har i diskhon innan gubben anländer.Och sen så vill jag önska en riktigt TREVLIG MIDSOMMAR till er ALLA som läser min blogg!Huj!

Kommentarer
Postat av: syster yster

Trevlig midsommar på er oxå /kramiz

2008-06-20 @ 00:19:06
URL: http://marithape.blogg.se/
Postat av: Lilla B

Trevlig midsommar!

2008-06-20 @ 10:40:39
URL: http://lillab.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0