Här är..

Nisseman precis efter att han kommit hem från "tant doktorn" som snodde hans kulor :-) .Han fick ligga i ett eget rum för att ta igen sig efter ingreppet.Men när jag kom hem från jobbet så mötte han mig lika pigg som vanligt,men törstig och hungrig som bara den.Så det första han gjorde va att äta och sen drack han mängder av vatten.Nu är han lika stöddig igen,precis som om inget hänt...men jag vet vad som har hänt*hihi*.Lite läskigt när han ligger så där med öppna ögon,men han hade fått nån salva som gör att ögonen inte ska torka ut.Skönt att det är gjort nu iaf :-) !
280998-11


Kommentarer
Postat av: Anna

Ha ha ha, stackarn... men gud vad stor han ser ut mot Hans! Han får ju knappt plats i lådan ^^)

2008-03-26 @ 10:45:40
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: maritha

hahaha hade du varit en mus så hade Gunnar och Hans tagit dig....och det hade jag velat sett=)

2008-03-26 @ 23:55:10
URL: http://marithape.blogg.se
Postat av: Hanna

*fniss* stackarn..

2008-03-28 @ 06:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0