Pust o stön..

vilken jobbig jobbar dag det har varit idag :-( .Dom andra på jobbet åkte till Hällefors för att bowla idag och kvar hemma blev jag och M för att sköta affären.Kruxet va bara att M ALDRIG varit med och stängt så jag fick göra allting själv,så jag har verkligen snott som en skållad råtta för att hinna med allt.Men det gick bra trots att vi kom därifrån lite senare än vanligt...hann iaf ut innan larmet satte igång :-) .Gissa om det va skönt at komma hem och sätta sig och bara ta det lugnt.Gubben hade diskat och det uppskattade jag verkligen :-) .Idag har vi varit och köpt en ny mikrovågsugn till morsan på hennes beställning,hon vill inte använda den gamla bara för att filtret som ska sitta där inne har gått sönder.Så den fick gubben,för han bryr sig inte om det.Är ledig i morgon och det är skönt,då ska jag bara ta det lugnt och laga nån god mat,för det har inte blivit så mkt till matlagning idag...blev spagetti och köttbullar som jag fick kasta i mig för att hinna till jobbet :-( .Nej,nu ska jag gå in till gubben och sitta en stund och småprata innan det är dags att inta bädden.Ha en fortsatt trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Nope, det tror jag inte hon ska! =)

2008-03-01 @ 22:53:20
URL: http://annaenglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0