Skönt att...

va ledig :-) .Igår kom gubben och jag hem nästan samtidigt eftersom han åkte tillbaka med flyttbilen och hämtade sin egen bil i Nyköping efter flytten.Idag har vi inte gjort så mkt,men vi har iaf varit på prom. och sen va vi och handlade lite.Vi gjorde en enkel påskmiddag med ägg,janssons,gubbröra,skinka m.m. jätte gott va det iaf :-) .Sen har vi satt ihop dubbelsängen som gubben hade med sig,för det funkar INTE att ligga två i min 120 säng :-( .Men jag kommer att behålla min andra säng för det är den skönaste sängen som finns på denna jord :-D .Men så klart så åker den ner i förrådet så länge :-) .Gubben har tagit sig en liten siesta nu,men kl.tolv då ska vi lyssna på önske timmen...det bästa programmet på radion som finns :-) .Och då ska vi ta oss en liten vickning av resterna som är kvar.Jeppe och Josse har säkert fullt upp med att packa upp allt,undrar om dom har hittat telefonen som jag råkade packa ner i en kartong(bland alla)*fniss*för på tisdag får dom sin telefon installerad så då kan det ju va bra att ha den :-) .Nu ska jag ta och läsa Aftonbladet för det har jag inte hunnit med ännu.Ha en fortsatt trevlig påskafton :-) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0