Snart bär..

det av med flyttlasset till Vingåker.Vi har bubbat och burit massor av grejer,men det gick ganska fort ändå eftersom vi va fem stycken som hjälptes åt :-) .Det kom ingen gubbe igår,för han somnade så när jag ringde honom vid tio så låg han och sov :-( så det va lika bra att han fick sova vidare och hämta flyttbilen i morse istället.Ja nu har Jeppe och Josse en del att syssla med innan allt är på plats,tar längre tid än man tror.Och jag ska strax iväg och jobba,så gubben och jag kommer nog att komma hem ungefär samtidigt ikväll.Har även fångat en jycke i morse som va på vift här utanför,jag va tvungen att fånga in honom för att kunna komma ut med Bubbis...för den här jycken är ilsken mot andra hundar.Sen hade jag fullt sjå med att få tag på ägaren,men till sist så fick jag tag på ägarens mob. nr så att jag kunde ringa honom och han fick komma och hämta jycken.Det är så mkt tikar som löper just nu och grannens tik mitt emot gör det och det va där jag fick tag på honom sniffandes på alla "goda" dofter :-) .Ja det är ju inte första gången den här jycken har smitit,det gör han stup i ett.Tyvärr så har väl hans husse inte bästa kollen på honom i alla lägen.nej,nu ska jag börja göra mig iordning för att slita några timmar på jobbet :-( .Ska bli skönt att komma hem sen och bara slappa tillsammans med gubben :-) .Ha en fortsatt trevlig långfredag,fast för mig har den inte varit speciellt lång :-( blir väl så när man har fullt upp hela tiden.Bye bye...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0