Vilken härlig...

dag det har varit idag!Solen har skinit och det har knappt blåst nåt alls...för en gång skull :-) .Har iaf varit och handlat till modern och sen så har jag uträttat en hel andra ärende åt mig själv oxå.Har även varit en sväng till Jeppe med hans kvarglömda saker ;-) .Nu är det bara två veckor kvar tills Jeppe och Josse flyttar,jag känner både glädje och vemod inför det.Glädje därför att jag vet att det är bra för dom att komma till nåt nytt och vemod därför att dom försvinner härifrån :-( .Men det kommer iaf att bli jätte kul när dom kommer hit och vi kan rå om varandra på ett helt annat sätt än nu :-) .Har nyss kollat på Let`s dance och det va så synd att Matte åkte ut :-( hjulbent som han är men duktig ändå!Ingen gubbe här i helgen,så jag kan göra precis vad jag vill...kolla på vilka program jag vill,äta vad jag vill och lägga mig när jag vill :-) .Inte för att vi har så olika åsikter om det,men ibland så kan det kollidera :-) .Nu så ska jag kolla på Beck filmen som jag köpte häromdagen,hoppas den är bra...men va fan det är ju ALLA beck filmer :-) .Ha en fortsatt trevlig kväll,vi hörs säkert i möra igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, ni är så välkoma så... ska bli jättekul när ni kommer =) Kram kram

2008-03-09 @ 20:15:11
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: Anna

Men åååååå, UPPDATERA =) Vill ju läsa ngt nytt ju =) Hälsa gubben. Kramis

2008-03-15 @ 14:06:43
URL: http://annaenglund.blogg.se
Postat av: syster yster

Nej fick man välja vore det inga problem alls, men när man tvingas jobba med idioter som tror dom är guds gåva till mänskligheten då kan man hålla sig för skratt=( Ha en bra helg du oxå oavsett om du jobbar eller inte/ kramiz syster yster

2008-03-15 @ 21:26:57
URL: http://marithape.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0