Är alldeles...

vilsen på vilken dag det är.Igår kändes det som om det va söndag,men det va ju bara torsdag...så idag borde det va måndag,men det är ju fredag :-) vilken tur.Är ju som sagt ledig nu hela helgen,så nu hoppas jag bara på fint väder så vi kan grilla lite :-) men som det ser ut nu så blir det säkert regn.Igår efter att jag kommit hem från jobbet så kollade jag på Irene Huss(NATTROND)lika bra som dom andra Irene Huss filmerna...värd att se.Och idag har jag inte hunnit med så mkt ännu,bara varit till affären tillsammans med modern och handlat.Men nu strax ska jag ta itu med städningen så att jag bara kan sätta mig ner och slappa sen.Vet inte vilken tid gubben kommer,men han dyker väl upp så småningom.Inte blev han ledig idag som han sa,neeej då...det klart dom fick ett två dagars jobb just till fredagen :-( .Nähä,bäst att sätta fart om det ska bli nåt gjort...annars kan lätt latmasken ta vid :-) .Hörs lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0